piątek, 17 października 2014

Nie mogę się napatrzeć


To niesamowite jak bardzo lubię patrzeć na moje dziecko. 
Jestem z Erikiem od 5 miesięcy i 11 dni 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę i co? 
Myślicie, że jego istnienie stało się dla mnie oczywiste i zwykłe? 
Otuż nie! Codziennie dziękuję Bogu, że go mam, że jest zdrowy. Codziennie zachwycam się tym jaki jest piękny, jak się uśmiecha, jak na mnie patrzy, jak je, jak się bawi... Jak, jak, jak...
Nie potrafię się na niego napatrzeć! 
Teraz leży koło mnie, śpi przytulony. A ja zachwycona wsłuchuję się w każdy jego oddech. Delektuję się dotykiem jego ciepłego ciałka. Muszę się powstrzymywać by go nie całować by się nie obudził. ( Ajjj jakie to ciężkie :-) ) 

Chyba dla każdej matki JEJ dziecko jest najpiękniejsze. Dzięki grupie znajomych z forum codziennie oglądam dzieci w wieku mojego syna. Wszystkie są śliczne bez dwóch zdań! Ale moje dziecko jest najładniejsze :-) i myślę, że którą kolwiek z nich bym nie zapytała odpowiedziały by tak samo.  

Pamiętam kiedy się urodził mój syn. kiedy pierwszy raz go zobaczyłam. kiedy położyli mi go na piersi. 
Był taki piękny! Taki mój!
Nie wiem jak było u was ale ja miałam wrażenie, że właśnie takiego go chciałam. Takiego sobie wymarzyłam i NIC bym w nim nie zmieniła. 
Jest idealny. 
Jest Erikiem 

I chyba już nigdy nic nie będzie zwykłe :-) 







4 komentarze:

  1. Dla mnie też moje dziecko jest najwspanialsze i najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie rowniez moj synek jest najpiekniejszy i najcudowniejszy na swiecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, ale każdej matki jej dziecko jest najpiękniejsze, najwspanialsze, najcudowniejsze. I tak ma właśnie być :) Ja mam już dwóch takich NAJ ;) I też uwielbiam na nich patrzeć, całować, głaskać. Wczoraj Nat zasnął u mnie w łóżku, a co ja robiłam? Wtuliłam się w tego konia wielkiego, głaskałam włoski, policzki...i tylko ta świadomość, że zaraz zacznie dorastać i już tak się nie da... Oj tulmy, całujmy póki możemy. Potem zjawi się inna baba, dla której będzie on NAJ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to prawda, dla kazdej matki jej dziecko jest najpiekniejsze i najcudowniejsze na swiecie!! Kocham mojego synka - on jest moim najwiekszym szczesciem :)

    OdpowiedzUsuń